STEAK HOUSE DE NESSE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2413 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Steak house De Nesse. Meer weten? Ontdek meer

4 jun 2026 om 15:13 Varkenshaassate: 3 kleine stokjes, vlees droog, taai en echt smakeloos en heel weinig saus, salade in bakje droog zonder smaak, patat prima. Het geld (eur 14) zeker niet waard.
3 jun 2026 om 20:40 altijd lekker!
31 mei 2026 om 23:20 weer lekker zoals altijd !
29 mei 2026 om 20:22 Eten was ruim een uur later. Nu heb ik daar geen moeite mee, maar laat het dan even weten. Bel even op en geef aan dat het een uur later wordt.
26 mei 2026 om 0:34 Het was heerlijk
22 mei 2026 om 20:01 zoals vaker kloptte de bestelling niet volledig. pepersaus was pepersoep en wat extra marinade kon er niet vanaf. smaakte prima, maar zorg voor dat geld dan ook voor volledig kloppende bezorging!
15 mei 2026 om 20:49 we hadden haast voor een afspraak even gebeld met het restaurant en ze hebben geregeld dat de bestelling wat sneller bezorgd werd dus toppers
13 mei 2026 om 20:36 Top!
13 mei 2026 om 20:09 Meer dan een uur gewacht op de bezorging.
29 apr 2026 om 20:14 Super lekker eten en snelle bezorging
28 apr 2026 om 8:46 Het was heerlijk en goed warm
25 apr 2026 om 20:37 Vriendelijke bezorger, eten heerlijk (alleen €9 voor een broodje Mergez met 2 worstjes vond ik een beetje overdreven)